Julfirandet Och Safari Macbook

                                                
 
                                                                    Hallå Där!



God Fortsättning på er!
Hur har ert julfirande varit?
 
Mitt firande har varit mysigt och rätt trevlig faktiskt.
Fick massa oväntade presenter (bilder kommer senare)
bla parfymer ( 3 dofter) Gucci Armani Code BossBaldesarini och 
1 Ralph Lauren Halsduk 
2 Böcker (Om "Tupac" alltså rapparen 2Pac/Makaveli)
och kontanter 
 
skulle kunna ha jul hela veckan ut faktiskt, så himla god mat ( vår julbord innehöll lite rätter än det gamla vanliga "köttbullar rödbetsallad och prinskovar"
Tyvärr har jag inga bilder o lägga ut från Julbordet (lite dumt jag vet)
borde ju tagit lite bilder.

MEN eftersom jag inte gjorde det så har jag googlat fram lite bilder på olika maträtter vi hade på vårt julbord så kan ni använda fantasin lite ! :P  how it looked like with all these food on one big table !!


 
OCH såhär fin var/är julgranen!
 
Kåldolmar 
 

 
 


 
SEDAN hade vi lite andra maträtter som jag inte hittade på google ( synd )

anyways... ses  vid nästa års julfirande hemma hos mig?
 ;) ;)

PS: ÄR DET NÅGON SOM VET? VARFÖR Safari inte fungerar? tvungen o använda mig av google chrome sen imorse ! #Julen #julfirande #macwackworld

Kommentera här: