bättre sent än aldrig!

Tja Tja Bloooogen! Sorry för att jag varit så dålig på uppdatera, men jag har haft fullt upp med och vara sjuk samt firat en jäkla massa födelsedagar 😁😁 bla mitt egna. 

29Nov åkte jag in till veterinären höll jag nyss på o skriva 😜 (well i did) men ni fattar. Vårdcentralen! 
 Fick penicillin mot urinvägsinfektion. Typ 4e gången jag fått skiten nu sen jag var 5-7år.

Anyways that was not so fun.. och under tiden vart jag förkyld. Sedan så har jag firat min egna samt syskonens födelsedagar 😎😁😄 vilket vart mysigt. Nu undrar ni säkert vad jag fick ? Well well.. jag fick 12Lax en keps (för stor) en absolut vodka (svart) flaska och hennessy. En chohiba cigarr och en playboy. Och avslutningsvis så fick jag en rak/trimmer set från Gillette. Lite plastig men fungerar perfekt (so far)



Sen även nu i veckan såg jag den avslutade delen av soa.  Fy fan vilken underbart bra VÅLD serie. Yeah sure mkt våld och icke barnvänliga saker i serien. Men de är ju faktiskt Thé Life Of Bikers! Tänker inte avslöja hur allt slutade men kan säga såhär. VÄRLDSKLASS ! KURT SUTTER är legend från och med nu. Alla som sett serien och slutet nu förstår vad jag menar ! Jag älskade serien Dexter men soa fick verkligen ett kungligt, känslomässigt avslut ! 

Its Time Jax







Tårtan var God! Och jag Käkar inte ens tårtor (förutom hemlagad) men denna var Nice! #worldmap

Kommentera här: